Husker du før i tiden, når alle de største bedriftene trykte årsberetninger i store volum? Heldigvis er det fortsatt noen som har behov og ser verdi av å trykke årsberetningen sin i et passelig antall. Vi er så takknemlige for at Coop Sørvest igjen velger å trykke hos oss. Innhold fordøyes lettere på papirUavhengig av mengde interesse blant lesere av f.eks. en årsberetning, kan vi bekrefte at innhold som formidles via papir er lettere for leseren å organisere. Derfor vil vi anbefale at du fortsetter å produsere et visst antall årsberetninger på papir, dersom du ønsker at mottakeren skal få innholdet med seg på en best mulig måte. Digitalt er bra det også, men papir er hakket bedre for mottakeren. Coop har valgt et papir som fokuserer på miljøCoop har valgt dette papiret på tidligere årsberetninger også. Vi snakker selvfølgelig om papiret PaperWise. Dette vil vi påstå er det mest miljøvennlige og bærekraftige alternativet du finner av papir på markedet for trykksaker. Det har en fin naturlig farge, er visuelt litt grovere i strukturen enn vanlig papir, men taktilt har det en god følelse av ubestrøket papir. Dette er etter hvert et svært populært papir, og det velges like gjerne for det visuelle inntrykket som for miljøet. Spesialeffekt på omslagetPå forsiden av årsberetningen er det folietrykket med sølvfolie. Dette setter prikken over i-en på forsiden, og gir følelse av enda høyere kvalitet. Årsberetningen er liminnbundet og har rygg. En ekstra rill på omslagets forside og bakside markerer ryggen og øker samtidig holdbarheten når man skal bla.
Årsberetningen til Coop Sørvest er designet av Tada.
0 Comments
Your comment will be posted after it is approved.
Leave a Reply. |